GRATTIS ÄLSKADE TOVE!



asså tove, hur många knäppa grejer har inte du och jag gjort? hur klockrena är inte vi? asså du kan bara gissa hur mycker det betyder för mig att du finns på berga. i mina dystraste jävla stunder. då vet du att du gör så mycket för mig alltså! vi två är knäppare än världen. men de är så jävla rätt att vara oss.. man kan aldrig bjuda på sig själv för mycket. och idag fyller du 17. därför en puddingbild på dig och ett privat inlägg i bloggen!
vi träffades för första gången den 14 augusti på berga naturruksgymnasium. vi blev fan vänner så fort vi fick veta att vi båda var i "turkiet"laget. sen kommer jag ihåg att du gillade Pucken redan då. haha för de va en fråga om han. och du visste att han hette ingen ispuck.och du pratade massa om din pojkvän som du hade då. om jag itne missminner mig hette han jonas. och att han nya girlfriend sen var fakkad i huvet. sen dess har vi fan alltid funnits där för varandra. stöttat och skrattat. asså åh. vi är klockrena på alla sätt. och 2an och 3an kan inte annat än bli kul!
vi har det i oss!

Tove Sofi Hansen, vi är BÄST!

Kommentarer
Postat av: Bondebrud

HAHAHA! Puddingsexymamabild. Sexiii!

Och du är bästast i världen! Du är bästbästbästi en väst. Du är så jävla rätt! Och 2an och 3an kommer typ bli ÄNNU bättre. DU är finast i världen. LÖVELYGLÖÖÖÖÖRL!

2009-06-01 @ 11:43:26
URL: http://itsnotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0