hoppesnoppe

gunullis hade gett mig fanny imorse! fast det va hoppning och allt. så jag var glad tjej :) men pratade ändå med henne om att rida dressyr för jag inte ville hoppa henne. som jag redan har sagt. men vi travade lite bommar och så red jag dressyr resten :) hon var som alltid trevlig :) men de va helt klart inte den bästa gången. de va nog utegånen. vet inte om hon är bättre ute, om de va för att jag red för carro eller om de va för att de va en bra dag. men de gick bättre förra iaf.

nu ska vi snart ha friluftsdag och jag hatar de :) ska vara funktionär med typ evlo eller nån annan snäll lärare =)

imorse blev jag och frida damparga på sl, vi skulle åka så var fakking tåget så jävla megasegt så de va 12 minuter när de skulle komma?! whats up med det? jag orka INTE med det. så jag ringde min pappa som fick skjutsa ut oss ,och vi mötte upp fridis på skogistubensställe. sen fick jag reda på att karla hade fastnat i farsta c och ba MEN SL! hjur m,ycket får man suga?!
aja, de fixade sig, jag och frida kirrade uffe :)

nu har vi nyss ridit och ätit ju. hoppas på att fanny kommer till mig ikväll :O hon vill vill vill!
vi ska se donnie darko 2 :D och jag ska passa johan.

här kommer en fin liten bild på fina lilla edward :)



jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0