how to bli 150 kronor rikare på 30 minuter

jag tjänade nyss 150 kr.
jag delade ut lappar i hela huset två gånger. sprang upp och ner 12 våningar två gånger.
det var bra för mig :D me tanke på att jag har spenderat en del pengar ett tag nu. (dumma jenny, spara spara spara) ska ju jobba på bergadagarna oxå (förhoppningsvis) fast ja, de är pissigt betalt. 9.00-16.00 = 150 kr = bajs!
men men, pengar är pengar som jag vill a i sommar.

jag, fanny, lina och matilda var i farsta en snabbing och fany handlade väska och kofta :)
jag handlade bara en hemlis. (a)

imorron blir de kul och sorgesamt! hejdå alla treor :O kommer bli tomt och tyst och skönt (a) haha. kommer sakna vissa men andra kommer det bara bli skönt utan!

kommer dagens låt och liknande senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0