humörsvängningsdag

idag har varit både bra och dålig.

jag har varit riktigt jävla ledsen. jag har varit glad som en jävel.
skolan va jag bara arg/ledsen och dålig.(inga fler kommentarer. behövs inte)

vi hade prov på antiken och liknande i svenskan. de gick bra. var klar förs som vanligt. alltid klar först. men de behöver inte betyda att jag skriver sämst kom ihåg det.

och som vanligt lättade ågesta trycket runt hjärtat på det underbara och fina viset som det stället alltid gör för mig. där bekymmer och ledsamheter inte existerar. där man kan vara bland vänner och folk man litar på och kan vara sig själv med. där man om man är arg skriker gapar och slåss. om man är glad flamsar skrattar och dansar. där jag älskar att vara.
jag oh fanny pratade lite kort om allt jag bara behövde få ur mig tror jag. skulle nog behövt lite mer tid. men de kommer. för jag kände att de inte var ok. det behöver komma ut och få kommenteras av en som kanske kan förstå. för alla kan inte ta det rätt och göra bra av det. men fanny är kung på det. tack för det!

sen hem nu, jobbar på att gixa klart allt inför fannys student. vill inte vara för uppklädd men inte nerklädd heller liksom. och sen ska presenten fixas. jag och mini tisslade och tasslade lite oxå. om presenter och allt möjligt. fina vänner jag har asså.. jag säger för sällan till dom hur bra dom är. men nu vet iaf ni två förhoppningsvis hur bra ni är.

jag vill kunna skriva mer känslor i bloggen. men är rädd att fölk ska bi skrämda och luta läsa. eller typ bli arga och döda mig senare. hmm. ska skaffa en privat blogg tror jag. de vore smart.

dagens låt kommer lite senare!

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0