Jaha ja

Ok! Jag kom på att jag ju kan blogga i telen :-D jag är smart tjej. Det är jobbigt och man kan inte ha stycke indelning. Men men. Jag har hittat en jätte jätte jätte fin häst! Åh jag älskar hur fin den är. Vi lekte lite horseman ship. Så mycket det gick med staket emellan. ;) låter nördigt men jag lovar att förklara bättre när jag kommer hem hur jag gjorde. Hästar är intressanta och kul att göra sånt med :o. Jag tror att den är lite bebis för den vill äta mycket på mina händer :) men den är fin. En Nordsvensk typ grå? Den är verkligen ascool färg. Och jag har bestämt att kalla den antingen dimma. Eller dust. Men har inte valt än (a) jag har inte kul här annars. Vi åt middag med kent och annelie. Det va kul. Annars händer det lika mycket här som det gör i graven. Imorron ska jag hälsa på dimma. Som jag tror att jag har bestämt nu. Lite eftersom att det känns som ett tjejnamn mer. Och det är ett sto. Gud vad jag babblar om hesten. Haha. Jag ska skona er. Imorron blir det ny uppdatering. Nu ska jag gå och sova. Ingen dagens låt på hela rättvik vistelsen. Men bomb när jag kommer hem. Ha det bäst alla :) Jääni

Kommentarer
Postat av: emma

jag har startat "veckans blogg" på min blogg idag, vill du vara med så är det bara att säga till! Priset är att du blir länkad under ´länkar´ i menyn på min blogg i en vecka eller en månad, har inte bestämt mej ännu:P

2009-05-21 @ 21:25:27
URL: http://askerkling.blogg.se/
Postat av: Fanny

Alltså, dimma är världens töntigaste. Den borde heta nått coolt som typ.. Roger, eller Rudolf eller Sten. Mina nya fiskar heter Sven o Lotta, dom ser ut som dom :D

2009-05-22 @ 18:01:44
URL: http://fannyfiction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0