joe jonas <3

åååh, sitter och kollar på camp rock som går på disney channel.
asså ja tack till joe jonas som är så jäävla snygg. man kan kolla på filmen bara för att se honom. men filmen är bra oxå så de är chill. snart ska jag bege mig hem. jag och isabell ska äta kinamat :)

de blir smarre. inte så hungrig än, men de kommer väl! så skönt att vara nyduschad oxå. dock behöver jag VERKLIGEN klippa mig, fanny. låt oss klippa oss tillsammans. jag måste bara komma på lite mer exakt hur jag vill ha det. jag vill iaf spara ut det så att det blir låångt. men jag vill ju inte ha långt och fult och platt och blä. så jag vill klippa upp det oxå. och snelugg.

kolla in frilla.se!

här är några av mina personliga favoriter!





något sånt kanske? lite svårt at hitta det perfekta. men typ det där :)

så snart som möjligt. hatar hur mitt hår ser ut nu. bajs bajs bajs!

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0