kladdig kaka :D

ååååh ja tack till att blogga från en dator!!

de va länge sen och de är så mycket najsigare än fakking telefånen.

iaf! nu sitter jag och fanny och tittar på brokeback mountain, den är fin, och jake gyllenhaal är så jäävla snygg, pudding är vad han är.
vi åt korv till mat och jag kollade min bloggkoll för första gången på 4 dagar, haha jag hade 350 inlägg! de är inte ok, nu har jag lite över hundra efter att ha skummat igenom dom lite. bara dom riktigt intressanta läste jag ordentligt ;) haha.
eftersom att frida sa att filmen var bra så tyckte jag att jag och fanny skulle se den. den verkar fin.
skola imorron åsa på morgonen. alltid lika taggad, åsa är ju så himla rolig...alltid.

vi har bakat kladdkaka, den blev så jävla klockrent perfekt.
bilder har vi här!


 

puddingar, jag vet att ni tycker det. nu ska jag se på filmen igen, vill inte missa DOM puddingarna! för dom är så jävla sniiigga!

jääni

Kommentarer
Postat av: Frida

Filmen är underbar <3333333

2009-05-25 @ 16:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0