klätterapaklassen

våran klass är klockren!

haha ibland är den så himla fin och rolig och älskvärd!
vi klättrade i träd på gympan?! asså hör ni vilken luffig och älskvärdigt najsig klass och skola vi har! haha vi hade kul som fan och satt och kollade på alla som ville klättra och chny klättrade som en jävel (bilder kommer, och jag lovar, jag brukar glömma. men idag kommer jag klara det!)
sen fixade jag och frida det sista med meteorlogin. så nu ska vi lämna in den! nu har vi engelska. men eftersom att vi gjorde klart alla fina uppgifter valde vi att chilla lite här ;)

efter lunch är det en lektion (förhoppningsvis, kanske två) och sen slutar vi. imorgon har vi nationella i matte. de kommer suga apa. men jag kan klara det jag vet att jag kan klara det (peppa mig själv peppa mig själv) sen är de ju iaf fannys studentgrej. det blir hur kul som helst och jag måste fixa klart min present ikväll typ. och sen måste jag prata med en hemlig person! (fanny får inte veta överraskningen) de kommer bli asbra!
sen hem till fanny och ha middag och lite sånt mys.

kommer bli tomt i skolan utan alla 3or, men vafan vi kan klara det. och vi får nya ettor och vi blir 2or, asså jag fattar inte! vi kan inte bli tvåor. vi är små barn fortfarande, jag iaf. jag är för fan en liten unge! jag vill inte bli stor!

"kära lilla krumelur, jag vill aldrig bliva stur"

slänger in en vacker pudding som fyller år imorron! 23 år kompis! <3



jäääni

Kommentarer
Postat av: Josefine

Japp eller lite innan så man inte missar det ^^

2009-05-12 @ 12:32:34
URL: http://pissimugg.blogg.se/
Postat av: Fanny

snart tar ni studenten! :D:D:D

2009-05-12 @ 19:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0