kul i matan!

asså jag älskar att vi pratade om tusen kul grejer i matan! hahahah!

till exempel
om Q ken och Anne ahl skulle gifta sig, "tager du anne ahl, Q ken..." XD asså fy fan va kul!

sen när vi ska gå ut, och jag sitter och tar på mig skorna, sen går jag ut och och karla kommer ut och gräver sig mellan benen "jag älskar mitt hår mellan benen!" DÖR I GARV!!!

nu, "förlåt att jag står och gräver mig mellan benen, men asså jag måste bara utforska mitt hål!"

asså karla karla karla XD jag orkar inte riktigt med hennes kulighet! hon är värdigaste för det!

"asså mitt hål! ni skulle bara vet hur stor det är!!"
ALLA: ASSÅ KARLA!!!!!!

frida: asså karla, snart kommer någon vilja komma och utforska ditt hål!

Kommentarer
Postat av: karla

hahaha vafan ! jag måste försvara mig lite här !

haha, jag sa INTE hår!! har ett håål bara , inget mer med det ;)

2009-05-28 @ 12:16:25
Postat av: Fanny

BARA SÅ JÄÄVLA kul :D

2009-05-31 @ 20:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0