låång sovmorgon

ja tack till att börja kvart i fakking ett! de är bara total jävla överglädje! smarre!

iaf, vi hade ju kosläpp idag i skolan (ja ja bondeskola), och som tur var så var det frivilligt! så jag har som sagt sovit läänge idag.  det hade varit ganska kul att se det men jag pallade inte sitta i skolan sen i typ åttitolv timmar. så jag bangade ur! plus att berga ju är en arlagård så de skulle komma typ 3000 pers dit och kolla. ochjag kände mig inte helt taggad på att klämma im mig med 3000 pers. dock hade de varit kul att fota kossorna när dom brallar ur :D
aja, jag har ju dock 1 eller 2 år kvar på mig att se! beroende på när dom släpps och när vi går ut i trean.

har just sett "Wild Child". asså den filmen är så sjukt klockren. jag vill inte veta hur många gånger jag verkligen har sett den asså! hahaha. de är inte ok. men men. den är skön och killen är så jäävla snygg! alex pettyfer. (a) som jag nästan har träffat! hör på den  liksom!
jag var på galapremiären av "stormbreaker" som han spelade huvudrollen i för kanske 3 år sen? kanske mer. ja, när den hade galapremiär då. så skulle han ha varit där och ba "hej sverige, dehär e min film" men så hade han typ blivivt dubbelbokad eller nåt. eh, bajs?! men men. han är fin och älskvärd.

slänger upp en bild på puddingen!



kanske inte han bästa bild, men jag tycker den är charmig! :D

nu ska jag nog gå och duscha så att jag ärite fräsch i skolan iaf! haha. även om jag går på bondeskola.. man måste inte se ut som en kobajs bara för det. och det vet vi mycket väl. smarre på vissa människor på berga!

dagens låt ja! den kommer från filmen "Wild Child"



Let me think about it - Ida Corr vs Fedde le Grand

klockren!

Nej för fan! duschen kallar! skynda skynda! ska ju gå typ 11.30

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0