missanpassad bondebrud

kan man känna sig mer missanpassad?
skulle inte tro det va! sitter på pappas kontor i mina skolkläder som ...

1. är blöta
2. är värsta fula
3. jag har foppatofflor

Det är inte ok. hahaha. jag stog där och kollade på alla kostymnissar i mina mjukiskläder och foppatofflor. hehe dom kollade inte lite snett, nej nej. inte ett dugg :D
skolan ida var enormt chill. jag följde helt enkelt med tove till "gynekologen" och slapp gympa i regnet. jag slår vad om att dom har fett kul. så vi missar massa men de känns inte som ett större problem med tanke på att jag kan sitta här i värmen och blogga? och smsa med tove :D
jag har snattat ett kolegieblock. haha de va fint. och nu ska jag snart börja med djurkunskapsuppsatsen så jag kan lämna in den. lämnade in min novell idag och ska senare lägga upp den här. för jag är faktiskt ganska stolt över den.

jag och pappa ska snart åka och handla. jag älskar de för då kan jag ta massa saker som jag behöver och så betalar han. (a) pappa betalar är alltid glädjeaktigt!  ska köpa lite saker till håret. det är största prioritet just nu skulle jag gissa. jag hatar mitt hår just nu. bajs kiss eller mitt emellan? EH allt!

aja, nu ska jag kolla lite på bilddagboken och så oxå. sen ska vi säkert gå! slänger in nån liten bild oxå för att muntra upp er alla som ser regnet utanför fönstret idag!



jääni


Kommentarer
Postat av: Elin

tror itne ja fått någon frågan x) vad e din, ja lägger till dig :)

2009-05-18 @ 19:08:37
URL: http://cupcakeselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0