najse dag :)

har ju redan skrivit lite om skolan så de får räcka med det ! vg i svenska och engelska är ju nice!

efter skolan åkte jag och fanie till stan och köpte fanny snya fisk efter mycket om och men! han är fin! och han ska heta felix tycker jag, som felix ketchupen. för den är MASSA röd! (bild här nere!)

sen hem och övningsköra från stället där vi köpte pizza. de va MASSOR av gott och vi åt oss mätta som fan!
när vi senare satt och kollade på tv så kom vi på att vi ville göra ett quiz på facebook!! så såklart gjorde vi det! nu måste ni gå in på våra små fejjor och göra det! det finns på våra "profilplejs" hittills har jag blivit mej och fanny och MAHO blivit fanny :D haha. de blir kul gör det!!

nu ska vi snart sova. en av oss har ju skola imorron!

dagens låt!

den är ny(för mig) och fett värdig!



Petter - Logiskt

GLÖM INTE QUZET
i´m loving it!

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0