najsigt värre

åååh, en av världens najsigaste dagar måste ha varit idag.

en lektion på riktigt, och en mentorstid i 5 minuter typ. de gick fort eftersom att jag redan vet vilka rester jag har och de ska fixas och då behöver inte åsa sitta oc berätta de ;) men men. sen hade vi matte och jag fick veta att de är ett KLART VG i matte och vg på matte nationella! men ja tack?! har jag nånsin varit bra på matte eller? nej knappast!

sen åkte jag och fridis hem och fanny kom hem till mig efter typ en halvtimme och sa att hon skulle till tandläkaren om typ en sekund. och jag kudne överaska henne glatt :D för jag hade fått tag i DONNIE DARKO 2! hör och häpna. så i helgen blir det såklart den filmen och robinson!

blir även kanske jobb på bergadagarna i helgen. så jävla misslyckat att de krockar med km fälttävlan som fanny ska vara med i på britta. jag vill se? hello liksom. så jag tror jag dissar johan broman och korvarna för att vara med lilla fani och jonkooo. som oxå skulle komma och kolla.

haha, sarah i min klass trodde jag skulle ha ponnyridningsgrej på bergadagarna (som typ alla andra hade) men nej då kommer jhan inspringande och ba "NEJ! jenny du ska var med mig och grilla korv" xD haha vad fan? ofa han är killen med kollen. iaf skulle jag tydligen efer mycket om och men vara med johan, köttfacet, viiicky :D och uffiii och grilla fakking korv. aja, vi får se hur de blir med den saken !

iaf!

jag och fanny åkte till stallet och hon skulle såklart ha britta. hon tyckte de gick bajs typ? men jag tror hon VILL så jävla mycket och då blir de lite bajs. men de kommer gå bra å km sen. de slår jag vad om. sen pratade vi lite med sarah larsson innanfannys papa kom och hämtade.
jag har pratat lite med sebbe idag. de känns... tyyp lite konstigt. men jag saknar honom. med honom var allt så enkelt. vvåran vänskap var lika enkel som att andas. men blev lika svår som att inte göra det. men han är så fin. rättfram, inget tjejigt "gå bakom ryggen" jag hatar det. så är de bättre att ba " men kan du sluta vara dåligast i världen?!" så var det med honom. synd att det blev som det blev. 
men en bio är iaf inbokad inom en snar framtid :) de blir kul!

nu ska jag sova! men först blir de en bild på fanny granqvist och karin granqvist! och dagens låt!





MGMT - electric feel

jääni
längtar som in i bomben till helg och sommarlov!

Kommentarer
Postat av: fanny

jga bara älska ratt du rpesenterar mig som fanny GRANQVIST! XD hon kommer seriöst TRO att jag är hennes unge om hon ser bilden ^^

2009-05-28 @ 12:01:01
URL: http://fannyfiction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0