nationella på dryga halvtimmen!

älskar att jag verkligen skrev mitt nationella på typ en halvtimme!
jag måste antingen ha ägt eller sugit. för de va inte ens svårt?! är jag ensam ensam om att tycka det eller var jag helt ute och cyklade och gjorde megafetingfel? jag hoppas de va rätt. för då klarar jag mitt lilla vg.

snart ska vi ha ett till engelska. lyssnagrejen. de blir mindre kul men vafan de är bara att köra. gjorde ett gammalt prov och fick ju en poäng från mvg. så de är bara att hoppas på det bästa. jag tove och karla är klara. börjar igen med nästa prov 10.05 tror jag. de är ju ett tag dit iaf.  fanny kommer snart hit så får jag min sminkmoj som hennes pappa beställt till mig. de är värdigt. nu får vi se om den funkar bara som jag vill att den ska! fanny tycker den är bra så jag hoppas.

just idag va jag så trött så jag knappt kom upp ur sängen vilket resulterade i att jag ser ut som ett levande mähä. inte vackert. vaknade 30 minuter innan jag skulle gå typ. och jag hinner inte duscha äta och sminka mig då! så jag ba hejdå duschen hejdå sminket hej frulle. så här sitter jag och ser ut som bajs. men aja. tur att de tär berga för bergabarn bryr sig oftast INTE.

jag håller på att bli förskyld som en jävel. är täpptsom en jävel och de rinner. så jag satt på provet och drog in rinnet. fräsh tjej! ville bara bli klar liksom! så jag skyndade som en loppa. har ont i halsen oxå. detta bådar inte gott. hostade en del igår. men de är inte kvar idag som tur är!
jag trodde för den delen att de va måndag idag men nej de va de ju VERKLIGEN inte. helt ute och cyklade var jag där. ridning imorron. vet inte hur pepp jag är. aja. anna vet vad jag vill sitta på . så de funkar nog. så länge de inte är philip eller coiette typ så klarar jag mig de är dom jag helst helst heslst inte vill.  jag vill ha asprilla, tango, eller haily.

jääni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0