öppen för nya möjligheter

asså min vardag känns fett tråkig?!
jag gör samma saker vecka ut och vecka in. fna va förutsägbart och triskt jävla liv! jag går i skolan, åker hem eller rider. jobbar var annan söndag.sover hos / träffar kompisar. japp de va allt. jag gör inga typiska ungdomssaker. jag dricker inte varje helg, ljuger för mina föräldrar, röker, snusar eller bråkar. ja är fan så jävla duktig egentligen. jag suger inte riktigt så hårt i skolan iaf. jag har ok beyg. klarar mig liskom. vill nåt med mitt liv och mitt pluggande.
men varje ny skolvecka så blir det "hallå?! ge mig ett tecken på att det är värt det? vad har jag fåt ut av att aldrig vara dålig?" men de kommer inte. samma gamla visa.
så jävla trött på det. fy...
helt enkelt jag behöver en frisk fläkt i mitt liv. men från vilket håll en sån kommer vette fan.

aja. idag ikväll. red jag Philip(HÄSTHÄSTHÄST!! varför ger man hästar människonamn, de låter felfelfel!) på ågesta. de gick såå jävla dåligt. fy fan va illa. jag fick iaf leka lite med  petra idag! de va massa kul..så himla länge sen vi sågs. vi bestämde att på sommarlovet skulle vi dra ihop gänget och äta och mysa hos fanny!! för gamla tiders skull. och för nya såklart! hon hade vera :) träffade mini en sekun oxå. on får leka med mig och fanny i veckan. hon måste. hon lovade i lördags ;)

väl hemma och arg så spelade vi yatsy med familjen. haha nördigt jag vet men jag vann faktiskt! heja mig!. har aldrig riktigt gillat yatsy men vafan. de va kul
nu sitter jag här och tjurar för att jag hade velat snacka med fannybarnet men hon är på sin studentskiva. kul för henne! men segt för mig som hade behövt hennes hjälp och åsikt angående en grej. så fanny om du läser och kommer ihåg. snälla fråga mig nästa gång vi är ensamma! skolan= inget bra tillfälle ok?

fick 28/31 på "inför nationella" prov idag. de bådar gott inför riktiga nationella på torsdag.
fick en ganska biffig kretslopps uppgift oxå. den ska in på fredag. men de blir bra. kan klara de vafan. de va inte svåra grejer. bara mycket.

aja. time to sova och läsa.
jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0