Östnor

Hej civilisationen. Jag är inte civiliserad. Jag börjar bli en apa har ute i vildmarken. Fy fan. Men imorron börjar tillbaka förvandlingen. Imorron kommer jag hem! Jag vet att ni längtar och saknar mig. :-D imorron efter lunch börjar vi åka hem. De blir skönt. Nu sitter vi på harrys utemoj och fikar. De haglar, sen regnar de. Sen haglar de sen regnar de. Bajs. Var på dollars tore idag och köpte keps, glajjer, ögonfransböjare, rosa handklovar till tove/rågar och Rosa hårnålar. De är Najs! Bilder kommer :-D imorron. När jag är HEMMA igen! :-D Najs. Najs. :-D ska träffa Fanny då och tja. Jag vet inte vad vi ska göra. Men de blir kul. Längtar efter lille Fanny. I midsommar kanske hon kommer med upp hit. Hoppas! Mamma snackade om att vi skulle gå ner och dansa på banan XD haha. Och att dom skulle hämta sen efter. Haha. Allt för att få mig att vara med. Inte ok. Men vi får se. Kommer inte Fanny så dör jag vafan. XD så Jävla tråkigt själv. Aja. Nu ska jag vara social. Puss häj! Jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0