otippade människor i årsta!

haha ni kan aldrig gissa vem jag träffade när vi gick för att hämta våran kinamat förut XD
jo, JOHAN BROMAN. hahahah!

och trevlig människa som jag är utbrister jag
"vad gör DU här?!"
"jag BOR här"
"jaha...*fånig människa*"
"lycka till med din kinamat"

haha iqbefriat samtal men jag blev lite chockad bara XD
och sen skulle vi in på ica och handla lite smarrigt godis. så står jag i kassan och då säger kassörskan:
"asså robert gustavsson handlade just av mig!!"

jag ba :O
tänk att jag antagligen såg honom utan att uppfatta att det var han?! sugig jävla unge är jag. jag såg johan broman men inte fucking robert gustavsson :o
hatar mig själv.

aja, de va inte smart. men vafan?
har suttit och kollat på melodifestivalen. men jag kan fortfarande inte inse varför folk TYCKER OM skiten. jag kollar för att ha ett liitet hum om vad som händer. men gillar varken andra länders låtar eller våran egen. så nej. jag tycker bara det är värdelöst!
lider nästan av att kolla. detta ger mig dock ännu en bra anledning att gå och sova. jobbar ju imorron. så jag borde gå och sova. går trots allt upp lite före 6. dock är det samma som i skolan. tur att vi har världens ägigaste schema coming up! älskart! då blir man inte så trött på att leva XD
hoppas dock sönder på att jag får rida fanny på onsdag... annars vet jag inte vad jag tar mig till. på riktigt.

jääni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0