prestoponny!

ååååh ridningen idag var kul!
jag kände att jag behövde det efter hur dåligt det gått nu typ 4-5 gånger i rad :O Men idag då hade jag Presto :D och han va så söt och duktig. anna sa "vem hade kunnat tro att ni skulle vara ett sånt radarpar? :D" de va kul att höra!

när jag och fanny skulle till stallet idag så cyklade vi! hör och fucking häpnavad duktiga vi var!
jag sa ju tidigare att jag ba "jag kommer ha så mycket tid idag" ändå fick jag brottom sen när jag skulle gå. inte ok!

eftersom att jag är bäst så kollade jag liksom på halva herkules idag och ska se resten typ nu. snart :) för vi har prov om dom jävlarna i den filmen och så på måndag! jag är bäst! haha :D

idag hittade jag typ en SKITFIN låt . och ja den kommer vara dagens låt. easy! men tro inte fel nu vänner. jag är inte självmordsbenägen! för ja. den handlar om att skära sig! och tja. de är inte helt ok. men den är VÄLDIGT fin. och vissa saker är verkligen så fina som hon sjunger! den är fin. och de gör ju inget att den enda bra videon med den var en med EDWARD i :D då blir man glad av att se honom.

"I do not wanna die inside
 just to breath in"



Cut - Plumb



jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0