rättfakkingvik

jahaja, idag åker jag till rättvik dådå.

hela familjen upp = trångt i bilen, MASSA prat och andra ljud 24/7, johan, mamma, thomas, isabell, jag får inte träffa några andra än dom på 4 fakking dagar, jag måste stå ut med johans jävla visslingar i näsan.

alltså det ENDA bra med detta är att jag får åka runt på våran gräsklippare hela mitt liv där uppe typ. för vi känner inga i våran lilla by utanför rättvik, och det går itne att gå in till rättvik, vi har ingen cykel och allt suger bajs, hejdå livet.
jag kanske kommer kunna blogga iaf, för om jag skriver den i datan och senbara slänger in den i bloggen så orde det gå. vi har nåt muppigt internet.

aja, ni ska få en dagens låt iaf, så slipper jag de ikväll :)



dagens låt blev en dagens film, för människan är så jävla klockren!
jim carrey är min kung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0