skoltime



jobbigt med skola just nu. fast de typ inte händer nåt på lektionerna så är de jobbigt. man vill bara ha lov och sluta! vi hade engelska lektion och läste typ en text, ovärdig och så men aja, helt ok. växt och djurliv med anwa gick vi igenom våra fästingredovisningar, och ja de är lika äckligt som det låter! vi har helt enkelt varit ute och LETAT efter fästingar. fy blä!
sen hade vi svenska och jag skrev 2 och ett halft referat! duktig tjej.

nu ska vi ha bild i 2 timmar med lille lumme. kul. lovar. sen hästkusnkap i 2 timmar med ASLI. ännu roligare. fan.

aja, sen hem och se om donnie darko är klar. då kanske jag ser den. men måste ringa mamma och se om de blir en shoppningstund i farsta, behöver lite sommarkläder tror jag :)

slängde för den delen in en bild på Rob från filmen "how to be" som jag snart ska beställa. de är tydligen andra filmer oxå som behöver beställas som han har gjort. får se! har iaf sparat alla dom bloggar som har lagt upp hans filmer. kanske blir det en tröja eller affish eller liknande. i love it!

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0