soviga tjejer

hej hopp bloggen :)

idag vaknade jag och fanny HALV ELVA?! whats up whit that liksom? vi har typ aldrig sovit så länge i hela våra liv? men de var iaf så jävla skönt! och vi mös ihjäl oss med frukost på sängen och bolt. den filmen är så galet söt asså.
sen åkte fanny hem för hon skulle äta med angelinas föräldrar och ´så :) jag skulle ha varit med men eftersom att isabell och jag är ensamma hemma så får jag passa henne istället. lite sad. men ändå massa skönt. hemmakväll med inget att göra är bara rätt och inte fel!

nu ska jag typ duscha, åka hem till mamma och sen vette fan. kanske åker jag förbi stallet och hämtar min cykel, mest troligt gör jag det inte. men vem vet XD

förresten har jag hittat en perfekt dagens låt! så här kommer den!



whiskey priest - waiting game

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0