sovit ut!

jag har sovit ut!
och de va typ det skönaste jag någonsin gjort. på länge iaf. vaknade 2.5 timmar senare än jag borde. och då hade jag ens inte börjat än igentligen XD inte ok vad tidigt jag går upp annars. iaf. vi hade så få lektioner idag och jag är/håller på att bli sjuk så jag och pappa kom fram till att jag sover ut, åker till stallet med fanny sen och rider. och sen hem :)
det är alltså min dag lite kort. blir ett inlägg senare vem jag red och vad jag och fanny gjorde och lite sånt där :D 

funderar på att slänga upp dagens låt... den är ju faktiskt redan vald!
väntar nog ett litet tag förresten. för ska ju vara hemma ett tag till liksom! trebussen till stallet skulle jag gissa!

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0