the day after...igår

japp! igår då. valborg. haha min första valborg utan föräldrar, (japp jag vet, inte ok) men sant.
vi började i älvsjö och grillade med jossan ihlar och rickard. :) det var massa trevlans och jag och fanny var grillmasters när jossan och rickard åkte iväg med pengar till nån stallmänniska. dom lämnade oss där i sticket och vi va grymma (typ) och när dom kom tillbaka hade vi gjort all mat färdigt! :)
de vart lite chill "förkrök" typ cider och så. :P

sen efter den typ okejgoda maten så åkte vi till nästa jossan i skogås. Jossan sandén och traffade lite folk. de va ganska omånga i början men sen blev det fler. tusen folk som bastade och gick ut i de MEGAKALLA typ naked XD dumma människor :O :)

vi satt ute och snackade i typ säkert 2 timmar. sen när man skulle resa sig upp kände man att man hade druckit lite. haha. inte så att man inte visste vad man gjorde. men världen var liite "svajig" (a)

Fanny träffade några från gamla klassen. och tja, världens snyggaste människa (typ) var där. hehe. hej på han liksom!
vid halv två nån gång var vi hemma och gick och la oss. alla sov och vi var trötta. idag mår vi prima. känner inget dåligt. men om jag gissar rätt så var det nog ganska många där igår som ligger med en härlig baksmälla nu asså ;) haha stackare!

idag ska vi till stan och shoppa studentengrejer till fani. och sen stallet. fanny ska rida ist för karla. och jag rider ju alltid idag. jag är för övrigt helt återställd från min avtrillning från ägrim förra veckan och är nu skadad av min skor jag hade igår XD haha. dom söög sönder. min höger fram trampdyna är pajko. jaja! jag slänger upp lite bilder från kvällen :D

   

här har ni lite smarriga bilder!

JäNi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0