the moment of truth!

ok här kommer dom! mina små avslöjanden!

1. Mörkrädd : Sen jag och Fanny blev kompisar, har jag blivit mörkrädd. Hon peppar mig skulle jag gissa. kollade typ aldrig på skräck innan. för rädd. nu har vi gjort det lite. haha har lite svårt att sova ensam hemma (a)

2. Tjuvlyssnare : Jag tjuvlyssnar på folks samtal på tåg, bussar och liknande. jag kan inte slita mig. sitter och lyssnar och ibland stirrar på folk. galet pinsamt jag vet. men still doing it!

3. Dagdreglare : Kanske låter konstigt men det jag syftar på är att folk oftast dreglar i sömnen (något jag själv inte gör) , men att jag gör det på dagen, när jag sminkar ögonen! Det måste behövas en otrolig koncentration från min sida. För när jag står och sminkar ögonen så ba *dripp dropp* pinsamt!

4. Mintmes : Jag är jättekänsig mot stark mintsmak helt enkelt! Det blir värre och värre hela tiden. Antingen måste jag ha megasnäll tandkräm eller barntandkräm. annars går det helt enkelt inte!

5. Spruträdd : Jag är helt sjukt jävla sprut/blodprovsrädd! Jag grinar typ ett dygn innan de händer. Och när jag väl sitter där grinar jag ännu mer och vägrar sträcka fram armen/handen. Håller den fastklämd mot kroppen i tryggt förvar för alla sprutor och onda sköterskor. Det kan ofta sluta med att jag ens inte gör det. För att få återbesök och göra om allt igen och igen.

6. Tandläkarskräck: Såklart. Och tja alla vet väl vad det innebär. Lotta på Bråkmakargatan stilen fram. Kniper ihop käften och släpper inte in någon läskig borr eller handskhand där inte. Sen får dom kika lite snabbt.  Man får en tatuering, ett sudd eller ett klistermärke och man kan gå hem.


(bilden, cypern sommaren 08)



Hahaha det var allt mina vänner. Hoppas det var lite uppfriskande och kul läsning!

En rädd jääni


Kommentarer
Postat av: Bondebrud

Det låter precis som jag! Jag tjuvlyssnar också. Folk tjuvlyssnar på oss, and I know so! Och då får vi göra samma sak tillbaka :D

2009-05-06 @ 09:47:19
URL: http://itsnotyou.blogg.se/
Postat av: jäni

haha såklart vi får!

2009-05-06 @ 12:51:07
URL: http://jjennystarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0