tidigt som en jeefvel

zZzZzZz
så trött är jag på att gå upp tidigt varje dag. bajs. när jag börjar 8.40 så går jag upp 6 liksom? vad är e för jävla påhitt? aja. idag hade vi en lektions sovmorron. men jag måste oxå påminna alla om att jag faktiskt tycker massa om berga. det är en jättebra skola! så ingen får tro nåt annat nu haha.
men jag funderar faktiskt på att bo i skolan i 2n. men vi får se hur det blir med den saken. mamam vill ju inte det. och jag vet inte om jag vill det heller egentligen. men aja. om jag ska palla så kanske jag "måste".
snart måste jag gå och göra mig iordning för skoldag innehållnde

Engelska (prat nationella/ chill XD)

Växt och djurliv (anwa) (fånga fästingar EUW)

lunch

dubbeltimme svenska( se "troja")

matte (?)


ingen kanondag direkt men vafan. skriver kanske i skolan sen.

jäääni



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0