"tillsammans"

haha jag och karla imorse! jag älskar oss. vi va inte lite klockrena måste jag ju säga. tog varsin mjölks om de är typ 33 cl kanske? med skruvkork. (kommer bild) och för oss som inte gillar mjölk. gissa vad vi två smarta barn kommer på? JO! vi har i OBOYPULVER i mjölken! de va asgott! och sen sitter jag och dricker långsmt och sparar medan karla redan har hällt i sig hela sin typ XD så kommer vi på att man ju kan fylla på den bara. så då går vi och gör det.
jag tror att jag råkar få lite mycket mjölk i min för när jag ska blåsa bort pulvret som ag har drällt runt kanten sen så får jag choklad i hela fejjan! hahahah!

karla fick hjälpa mig att torka bort och mattanten gav mig papper och undrade vad jag höll på meg XD haha. de va kul men itne helt ok asså! men fett värt det när vi sen fick sitta och dricka oboy på engelskan :D

åååh fina böcker är det! Tillsammans - böckerna. köpte den sista idag och har just lä'st ut den!
(ja jag är en liten läslus)

iaf, idag efter skolan tog jag mig i kragen och åkte till farsta. jag vet så mycket väl själv att jag MÅSTE handla vissa saker. och de som stog högst upp på listan var:
leggings
bh
t-shirts
jag köpte bh och leggins. men inga t-shirts. hittade några ok. men ingen jag verkligen ville ha. så då fick det vara. köpte även sista tillsammans boken då och ett läppglans, ja hör och häpna, men de va fint så jag ville ha det.
(fanny, jag köpte en sån där mirakelbh, din turkosa! fast en sån där "cool orange" färg!)

det kommer bild för er som inte vet. den var fin. :)

nu är jag nervös. för imorron är de ridning på berga. jag vill ha fanny. fast vi ska hoppa. men ska snacka med gunullis. hittills har alla tyckt att jag ska det. så ja då vill man ju gärna göra det. kommer inte kunna äta imorron på morronen så jag ska snart fixa macka att ta med sig imorron bara.

har nyss rakat benen och smörjt in dom. man måste ta hand om dom! dom var inte vackra. men nu kämpar dom iaf. ska snart gå till pappa och chilla lite, sen sova om jag kan. sist sög jag på att sova XD

idag på tåget hade vi de riktigt kul. jag tror att jag och vicky kommer ha de kul på lördag när vi ska grilla korv. jag tror jag har fått lite färg på armarna oxzå. dom är helt röda och mycket mer färgiga än alla andra kroppsdelar. de är alltid trevligt!
nu sitter jag och försöker komma på en bra dagens låt. de går inget vidare. men med tanke på hur sugig jag har varit på det på senaste tiden är det bara att köra igång!

det fick bli en riktig gammal goding! för inget är lika värdigt som det!



caramell - vad heter du

jäääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0