trötter

asså jag är meegatrött!

ska sova om en sekund. imorron blir det en ikke tove dag. tråkigt! men hon har viktiga tandläkarbesök och så at göra! efter skolan ska jag och fanny till farsta. fanny ska handla kofta och blommor och vi ska sola. tror jag har bestämmt vad jag ska ha på fannys student. eller för att vara exakt så har jag två altenativ. det jag hade på valborg (typ) och sen vit kjol, vita leggings, svart linne, vit/orange randig t-shirt.
vi får se hur det löser sig.

har suttid vid datan i timtal nu. var duktig och borstade ut mitt hår nyss. balsamsprejen i och sen var det bara att köra igång! ont gjorde det och tovigt var det. ajajaj. men de blev bra nu. duscha imorron innan skolan i vilket fall. troligen ingen gympa imorron för jag har fortfarande ont i mitt "ägrimknä" men om man inte springer kan jag ju vara med! så jag får göra mitt bästa och köra på.

fasar lie för imorron. och onsdag. gud fanny! studenten.
vad ska jag göra alla gånger jag behöver dig i skolan? nu är jag ju van med det. jag kommer dö

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0