två fina prov

kan de går lite mera bajs på ett prov än att man får ig? nejd e kan de inte. och vad fick jag på mitt första prov föra tt mamma inte kunde låta mig hömta papper hemma hos pappa igår? JO IG!
åååh, så nu har jag två prov att plugga till, tills på måndag och vad gör jag hela helgen? jo jobbar!

ååh, kan de gå lite sämre snälla? :O

iaf, prov i kretslopp gick bajs
prov i djurkunskap, vet jag inte än.

nu ska vi snart gå och äta, är hungrig som en varg. och tove ska hem efter lunch. men jag stannar, vill veta vad jag fick på engelska nationella! sen ska jag med fanny till stan. de blir kul :) vi ska köpa fesk :D jag vill köpa glass. XD kan vara för att jag är hungrig. men ändå. glass är dock inte något sm passar dagens pissväder?
whats up med att hela havet ska regna ner på oss? de är inte kul nånstans.

en hästövningsgång kvar innan sommarn. jag vill ha fanny. fanny ska för den delen gå med på ponnyridningen på bergadagarna. så ni som vill träffa henne, hon är den lilla med flughuvan på sig! :)
det är bra att hon äntligen har fått en bra sån flughuva. hon är fin. hon vill ha en sån. och den kan hon ha ute både med och utan grimma. så slipper hon ha massa ont, det är bra.

matsalen kallar!

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0