kämparglädjen!

Idag var en jobbig morgon, jag skyndade som en sate imorse för att hinna allt. När jag just ska gå inser jag att jag måste ha med mig tårtan och att tårtan INTE var tejpad... JOBBIGT! så jag sliter fram tejpen och tejpar folie runt den. Sen kutar jag iväg (försiktigt såklart! får ju inte tappa tårtan!) men missar tunnelbanan!! hur gick detta till?! nej  jag hade inte missat den jag hade kutat i onödan och missat en tidigare :P

Så jag blir mött av frida och vi åkte till skolan, i försiktighet!

Sen skulle vi lägga tårtan på Cherios bord och inte låta han se det. Men riktigt så blev det inte... Vi fick nyckel in till hans rum och ställde den på hans bord, så skulle vi skriva en lapp och låsa lite fint och sen sticka. Men det gick inte till så som sagt, när vi ställer tårtan på hans bord ser jag filmen när dom dansar och VILL verkligen sno den...men vi hade ett uppdrag att sköta! så letade vi papper, men då ser vi hans huve dyka upp utanför fönstert och inser att om typ 15 sekunder är han inne i huset och vi står i hans rum fortfarande! så vi springer ut och stänger bara dörren och ser lagom ASSKYLDIGA ut!

Så han ser antagligen att vi är skyldiga, men ger sig in i arbetsrymmet och efter mycket jobb med tejpen så klarar han att öppna den! han gillade den och jag fick en liten kramis som tack! och tårtan fick han för att han bjuder på sig liksom! :)

Senare i matan åt vi tårtan och suktades lite. men Cherio var snel och delade med sig iaf! :D

Nu är jag hemma och ska snart ut och springa, ska bara smälta maten lite först! och ge er en bild på äggbert!






Haha! Skööning helt enkelt! Nästa gång han dansar LOVAR jag att försöka filma! :D haha, telefoner har varit bannlysta hittills, men snart lär han bli lite snel och låta mig filmat! :D

byyyyeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0