någon som är galen

Jag fick just höra att en galen unge har slagit Iphonerekord. Haha, och att det var han som hade ringt mig igår och inte Gun. Jag saknar stället så galet. Så jag skrev idag till Gun på facebook. Och livet går vidare där nere. Hur konstigt det än känns. Dom lever och göra saker. Tiden står inte still när vi inte är där. Vi missar saker. Det är tråkigt. Det går tydligen jättebra för Nicke och Dancer med den mjuka näsan. Jättekul att höra!
Men det som värmer mest i hjärtat är att höra att Nicke och Bilbo med sitt lag kom trea i Baltic och vann över Sveriges topplag.

Alltså den hästen och den killen tillsammans är vinnarmaterial det är allt jag säger.


Nicholai och Bilbo

Dom är inte lite duktiga heller.

Idag ska jag plugga. Träningsprogram. KUWL..

Puss

Jääni

Kommentarer
Postat av: Frida

Känns verlkligen konstigt att tiden fortsätter gå när man inte är någonstans.. man vill liksom kunna komma tillbaka precis på samma stund som man åkte.

2010-09-22 @ 19:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0