4,5 timmar från paradise

Jag är alltså nyss hemkommen från mitt personliga paradis. Jag sitter och kollar igenom min totalt fulla kamera. Sedan Nicke fick tag i den och fotade allt framför sin egen näsa så är den ganska fullspäckad med fula bilder på delvis mig och (hehe..) många andra! :) Ni ska självfallet få smakprov redan nu och en otrolig bildbomb senare! :)


ÅÅH Men orka?! tro inte att det inte ens går att lägga upp bilder. Blogg.se.... SUCK!

Iaf! ni får kika fäjsbuk sen.

Iaf, jag har så mycket bilder. Jag älskar det. Det tråkiga, liksom nersidan med fotandet. Det är att varje gång jag fotar så inser jag att min kamera sviker mig. Den är sumpig. Jag vill ha en Nikon. Jag Så jag ska se om det går att fixa. För min gör mig ledsen. Jag älskar att fota, och jag ser det jag vill fota och hur jag vill göra det. Men nej. Då sviker den mig genom att bilderna inte blir som jag vill och önskar!

Jaja, Vi fotade till Östadkulles hemsida, så nu är alla hästar nyfotade och skrivna om. Så varför inte ta och kika in??


Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0