jag blir matt

Alltså, jag älskar att fota, jag fotade massor förut! Och nu har jag precis börjat hitta tillbaka till min kamera lite, och mer ska det bli under hela sommaren och kommande året! Menen sak som jag faktiskt har tröttnat på är när folk använder bilder utan att fråga eller för den delen skriva hos vem dom har hittat dom?
Dom bilder som  jag har tagit och tycker är fina, som jag är nöjd med, dom vill jag ju inte se på någon annans blogg (utom folk jag känner, eller den som är på bilden. Då är det såklart!!! helt okej att använda dom hur mycket som helst!)
Det kanske hörs att jag skriver om en speciell. HAHA. Risk för bittert inlägg. Men jag blir så less på det bara! Fota egna bilder eller skriv vem som fotat snälla liksom.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0