fakkeli

Alltså, oj vad ovant att sitta vid en stationär data. Haha, jag sitter ju typ alltid vid min lilla Hubbelina och då är det ju lite ovant med ett fett skrivbord, en fet skärm och en fet klump till data. Jag sitter för tilläfllet på pappas jobb. Och jag erkänner. Jag sitter och väntar på att det ska bli lunch. Haha.
Jag ska skriva psykologi. Det ska jag göra. Snart. Hehe. Jaja. Trist inlägg.nu
Jag failade när jag skulle till skolan, hittade inte frida och allt sket sig. Så jag får helt enkelt skriva reflektionen en av dom dagar som mina små vänner ska vara på skolan för att göra Samhälle C och Historia B.
Nu ska jag gå och fixa saft. Haha, törstar ihjäl. (Och eftersom att jag superpluggade med Johan igår så vet jag att när man är törstig så har man redan vätskebrist. Därför räcker det inte att bara dricka när man är törstig...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0