Hihi, buse.

Nu har jag vart en buse och haffat en hemsida från Wilson som ska ge mig fler besökare. Haha, alltid kul med nytt folk och om det betyder att någon faktiskt stannar kvar och gillar det jag har att erbjuda på min lilla nolla till blogg så vore det ju såklart jätteroligt!

Så lite i förtid såhär har jag tänkt att välkomna dessa kanske nya läsare hit!

Och eftersom att Wils är bäst så har hon kirrat denna nya underbara design och header till mig. Hon har fixat i princip alla mina headers och designer genom mina bloggtider. Så hon vet hur jag vill ha det! och jag vet hur grym hon är på att göra dom. Jag är såklart supernöjd! Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: cornelia

sv; Hehe, folk brukar säga det, men jag vet inte riktigt om jag håller med (:



Tycker att din desig och header är jätte snygg :D

2011-03-13 @ 22:18:46
URL: http://blondesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0