Känns superbra!

En sak känns så grymt bra. Att projektarbetet faktiskt blir så otroligt bra. Som det känns nu iaf! Vi verkar bli klara i tid, vi verkar ha en powerpoint, jag har en början till en slutrapport. Allt går helt klart åt rätt håll och jag håller alla möjliga tummar på att det går så bra som det känns!

Jag har gjort en sak också som känns mindre superbra. hmmm. Jag har trillat på isen och ja,  den är så sjukt ond och död. Jag haltar runt som ett mobboffer. Och ja den är lindad, har en stödstrumpa och gör galet ont. Den är blå, har en knöl på vaden (GAAH) och är svullen som en sten. Mindre kul jävla jul.

Jag ska duscha nu, sen får pappa linda om fossingen så att jag kan komma till skolis imorgon!

Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0