Lite starstruck..

Juste!

Jag hejade på The Moniker i Melodifestivalen. Han hade en så otroligt käck låt och ja, den va kul.

Så idag när jag och pappa kollade på kavaj och skinnjacka till stidenten. Då är det Melodifestivalenevent på plattan. Så kikar jag ner, för jag är lite kändiskåt. Det kan jag lätt erkänna. Så Ser jag min lilla Moniker. :) Lite kul faktiskt! Så jag går fram och fotar honom, för han står och skriver autografer.



Det tycker jag var roligt, haha :)

Jaja, jag hittade inte någon endaste najs kavaj. Jag vill ha kavaj på studenten till min klänning. Jag letar vidare och hoppas på att hitta en bra en. För väl börja banta så jag hittar en snygg.. Alltså. Inte lätt att vara tjock i dagens samhälle ska jag säga er!

Nåväl! Snart måste jag sova om jag ska orka med en lång dag av skola och dessutom Engelska natinella efter skoltid imorgon!

Så godnatt på er. tidigt och bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0