Önskelista. Student ni vet.

Alltså. För min egen skull ska jag göra en önskelista. Haha. För att komma ihåg det jag kommit på att jag vill ha inför studenten och såå.

*Pengar till hästsaker
Nu när jag ska bo på hästgård är det lika bra att utrusta sig för det tycker jag!

*Pengar till Jenny
Ja, Pengar till mig liksom. Jag har behov. Jag gillar att göra kul saker. Shoppa också såklart.

*Tamponger och shampo
Skämt åsido! (FRIDA)

*Pengar till en liten kamera
Eller ska jag liksom kika ut en kamera och önska mig den?

*Grey´s anatomy s.1
Den sista jag inte har så, är det fult att önska sig den?

*En hund

Om inte annat får jag fri tillgång till Popsie i sommar och ett år framåt.

Nu blev det idétorka. Alltså. End of inlägg! kommer säkerligen bli update på denna lista senare! hahaha! :D

Jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0