Kvällens

Haha kvällen har spenderats med Frida och Nicholai framför diverse program. Till exempel wildkids, paradise hotell norge och biggest looser sverige.

Jag och Nicholai har även spelat wordfeud och jag har varit bäst. Men han har kämpat och gjort helt okej bra motstånd. När det visar sig att jag kommer vinna ger han dock alltid upp. Jobbig!

Filippa var här idag och red! Dom små tjejerna får ju inte rida själva i ridhuset så vi satt med henne när hon red. Hon red Bolly på hackamore och det gick faktiskt sååå bra! :) hon var lite busig och efter det kom hon verkligen igång! :)

Så hon ska bara bocka lite och sen är hon redo för lektion! :) haha. Så länge Filippa sitter kvar och håller i sig så är
Det ju lugnt!

Jaja nu ska jag sova! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0